michelenlinda.reismee.nl

7 en 8 juni

Goedemorge iedereen. Hier weer een berichtje van ons. Zaterdag 7 juni zijn we 's middags op de boot gestapt voor onze 7 daagse cruise. Zaterdag hebben we verder niet zoveel gedaan alleen de weg leren kennen op het schip want het is hier een groot resort, dus de weg blijft nogsteeds een beetje moeilijk. Zondag hebben we heel de dag op het schip doorgebracht. Deze dag vaarde we van miami naar cozumel in mexico. Verder hebben we de excursies uitgezocht voor de rest van de vakantie. Alles is inclusief op het schip. Van de verschillende bars tot aan roomservice en drinken. eten is super goed en erg uitgebreidt. Je hebt wel 10 verschillende punten waar je kunt eten. En nog een keer 10 barren. Casino, nachtclub, cabaret, theater, zwembaden. Dus veel vermaak. Daar naast hebben we ook nog eens een super grote hut gekregen. We zitten helemaal achteraan het schip net in de hoek, dat maakt onze kamer bijna dubbel zo groot. Haha relax toch!! Als het lukt om foto's te plaatsen zal ik dat doen. Hoe is het daar met iedereen? Groetjes van ons en een knuffel aan joyke!!

Ps fotos komen als dewifi beter is. Xxx