michelenlinda.reismee.nl

9-10 juni, cozumel mexico, belize

Goedemorgen allemaal.

Vanmorgen op 9 juni waren we al vroeg wakker. We zitten aan de achterkant van het schip en die ging aanmeren. Wat wij goed hoorde door de draaiende schroef.

In mexico zijn we gaan snorkelen op cozumel. Een georganiseerde excursie die ons naar een mooie plek bracht. Hier al veel vissen en koraal gezien. Was erg mooi om te zien. 's avonds gaan we iedere avond in het golden restaurant dineren. Dit is een chique restaurant waar je gerechten van de kaart kunt bestellen. Erg culinear allemaal. Hierna zijn we naar het zwembad gegaan waar ze een blue legoon party hadden. Veel gedanst en genoten van de caribische muziek. Raar dat dit gewoon gebeurt terwijls je alweer onderweg bent naar de volgende bestemming, belize city in belize.

In belize waren we ook alweer op tijd wakker door dezelfde reden. Hier zijn we van de boot gehaald door een kleiner bootje aangezien het schip veel te groot is om daar te kunnen aanmeren. Dit bootje bracht ons naar de berrier reef, een bekende reef wat opde unesco lijst staat. Super veel vissen en erg mooi koraal gezien daar omdat we wederom gesnorkeld hadden. Na terug te zijn gebracht naar het schip, hebben we snel gedoucht en het volgende bootje naar belize city gepakt. Hier hadden ze echt super veel eettenten en souveniershops. Hier even rondgekeken en toen weer terug gegaan voor lekkere guys burger. Die smaken erg lekker in de hamburgertent op het schip. Je snapt natuurlijk wel wie vaste klant is. Hihi. 's avonds mee gedaan met raad het lied uit de jaren 70 -80. Amerikanen zijn echt gek, helemaal verkleed proberen ze het publiek het lied te laten raden. Maar wel erg grappig.

Nu gaan we slapen want morgenvroeg is alweer de derde bestemming die we aandoen.

Groetjes xxx