michelenlinda.reismee.nl

isla roatan, honduras

Hallo iedereen,

Vandaag is het alweer woensdag, het gaat zo snel hier. De derde dag van de landen die we aandoen. Na mexico en belize is het nu tijd voor honduras. Vanmorgen konden we uitslapen omdat we pas om half 10 klaar hoefde te zijn voor de excursie. Vandaag gingen we mee met de zipline. Dit een een lijn die gespannen is boven de boomtoppen. Er zitten stukken bij van hoger dan 20 meter. Je wordt dmv een tuigje bevestigd aan de lijn en glijdt dan als het ware naar de overkant. Heel leuk om gedaan te hebben. Hierna hebben we roatan zelf nog even bezocht. Dit is een plaatsje in Honduras. Ze hebben een stoeltjeslift van de ene kant van het eiland naar de andere kant dus die hebben we gepakt. Dit kaartje was een dagpas en je bent natuurlijk geen nederlander als je daar dan ook niet meerdere malen gebruik van maakt. Hierna zijn we weer terugs gegaan naar de boot. Aangezien we de caribische zee oversteken naar de kaaimaneilanden vertrok de boot op tijd. Hierdoor hebben we nog lekker aan het zwembad kunnen liggen en van de glijbanen gegaan. 'S avonds weer super lekker gegeten en gaan slapen.

De service aan boord is echt geweldig. Als iemand ooit een cruise wil maken, zeker doen!!
Ze hebben bijna 1200 personeelsleden om de bood voor bijna 3000 gast maximaal.
Dat maakt de service echt helemaal geweldig, 3 x per dag poetsen ze je kamer. Ze maken je gordijnen dicht en slaan je bed open, lekkere chocolade erbij. Ik denk dat ik thuis ook wel wil haha.
Eten is ook echt allemaal van een zeer hoog culinear niveau, alles vers gemaakt en super lekker!!

Dat was het voor nu, volgend verhaal komt vanaf de kaaiman eilanden.

Groetjes van ons