michelenlinda.reismee.nl

onze trouwdag

Bij het wakker worden merkten we al meteen dat het onze trouwdag was, wat veel berichtjes zeg van iedereen.
Na ons luxe ontbijt (zachte broodjes met pasta in de hotelkamer haha) zijn we naar m&m world gereden. Een hele grote m&m winkel die we in londen en las vegas ook gezien hebben. Dit is de een na laatste dan hebben we ze allemaal gehad.
Derom super leuk om daar even rond te snuffelen. Na dat gedaan te hebben zijn we naar de boardwalk van disney gegaan. Dit is een soort disneyvillage waar alle hotels aangrenzen.
Was erg rustig vandaar dat we doorgereden zijn naar downtown disney. Dit is de bekende disneyvillage zoals je die ook in parijs kent. We hebben onze ogen uitgekeken en hele leuke fotos gemaakt.

Hierna zijn we terug gegaan naar het hotel voor een lekkere duik in het zwembad, en dat op je trouwdag haha.
Even opfrissen en op weg naar bahama breeze, een super goed restaurant wat aan de overkant van de straat zit. Echt super lekker gegeten, gelukkig!!! (Niet net als vorig jaar, dat was echt te erg voor woorden).
Ik had gelezen op internet dat je het vuurwerk uit disney vanaf het strand bij een ander hotel erg mooi en goed kon zien. Daar wilde we natuurlijk op onze trouwdag wel heen.

Michel rijdt gewoon overal naar toe wat ik uitzoek, het maakt hem allemaal niet uit. Dus om half 10 in de auto om 10 uur het vuurwerk te kunnen zien. We liepen het hotel binnen of het de normaalste zaak van de wereld was en of we daar al weken verbleven. Aangekomen om het strand begon de show meteen. Super mooi om te zien. Dan stelt het vuurwerk met nieuwjaar niets voor haha.

Een hele mooie afsluiter voor een hele speciale dag!!

Alweer 2 jaar getrouwd, wat gaat de tijd snel. Net zoals deze vakantie!

X michel en lina