michelenlinda.reismee.nl

orlando, nl elftal en terug naar miami

Hallo allemaal.

Hier even een kort verhaaltje van afgelopen 3 dagen.
A onze trouwdag op maandag zijn we dinsdagochtend vroeg vertrokken op de skywaybridge te zien. Die is een brug bij tampa die erg lang is en 2 delen van het land aan elkaar verbindt.
Na over deze brug te zijn gereden zijn we door gereden naar tarpon springs waar we op zoek gingen naar griekse huisjes.
Een groot deel van die stad zijn emigranten uit griekenland die daar hun eigen community zijn begonnen.

Na dit gezien te hebben zijn we terug gereden naar het hotel waar we laat in de middag weer arriveerde. 'S avonds hebben we spelletjes aan het zwembad gespeeld en besloten dat we woensdag ochtend orlando zouden gaan verkennen en 's middags lekker rustig aan gingen doen.
Zo gezegd zo gedaan.

Woensdagochtend in de auto en naar downtown orlando gereden. Wij vinden dat echt super gaaf tussen al die grote gebouwen te rijden en mooie parken te bezoeken.
Rond 11 uur zijn we terug gereden want we moesten om 12 uur natuurlijk wel nederland zien voetballen. Met 4 andere oranje supporters aan de bar gezeten vol spanning.
We hadden internet bereik dus we hebben met veel van jullie geappt tijdens de wedstrijd die we natuurlijk weer mooi gewonnen hebben van australie met 2-3.

Na de wedstrijd zijn we gaan zwemmen bij het hotel en hebben we nog wat spelletjes gedaan.
'S avonds hebben we eten bij de panda express gehaakd. Is een soort chinees wat super lekker gezond en goedkoop is. Wat wil je nog meer naar vele burgers en pizza.
'S avonds zijn we naar universal studios geweest, wat bekend staat van de vele films.

Donderdag hebben we de spullen gepakt en naar ons laatste hotel gereden van deze reis. Terug naar miami. We hebben hetzelfde hotel geboekt als aan het begin van de reis omdat het ons super bevallen was. Na aankomst zijn we naar miami beach gereden om daar nog wat rond te wandelenen lekker van het uitzicht en een ijsje te gnieten.

Morgen naar key west, we zijn weer benieuwd.

Dikke kus ons