michelenlinda.reismee.nl

terug op vaste land, richting orlando

Hallo allemaal,

Hier even een aantal dagen in een verhaal. Vrijdag 13 juni hebben we de dag op zee doorgebracht zodat we 14 juni om 7 uur in de ochtend weer arriveerde in miami.
Wat was het een geweldige cruise geweest, natuurlijk na de grote overwinning op spanje mey 1-5.
Ook wij waren in het oranje gekleed en klaar voor de wedstrijd. Toen kwamen we er achter dat we de enige nederlanders waren op de boot en dat er meer spanjaarden waren, dat was erg jammer voor hun.

Zaterdag hebben we de auto opgehaald en zijn we naar orlando gereden. Eerst hadden we een witte jeep waar we alle spullen al ingezet hadden maar waren nog net niet weggereden toen michel dezelfde auto als de vorige rondreis zag binnenkomen. Een ford escape. Hij rende naar de auto en de spullen moesten zo sn3l mogelijk overgeladen worden. Hierna zijn we naar orlando gereden. De hotelkamer waar we zaten was erg gehorig en dat wilde we niet dus hebben we laat in de avond nog even een kamerwissel aangevraagd. Dat lukte gelukkig. Deze kamer is veel rustiger gelukkig. 15 juni gaan we naar cape canaveral.
We zijn benieuwd.

Groetjes michel en linda